Als u een oriënterend gesprek met ons hebt gehad, weet u wat u aan ons hebt en wat de kosten zijn. De afspraken bevestigen wij altijd schriftelijk, zodat alles duidelijk is. U weet dan waar u aan toe bent. Dat is daarmee al helder, duidelijk en transparant. Wij voeren met onze jarenlange ervaring en actuele vakkennis de werkzaamheden voor u uit.

Met gebruikmaking van de nodige kennis van de regio waarbinnen gewerkt wordt en waarbinnen de onderneming actief is. Voor sommige ondernemers betekent dit, dat wij alle financieel administratieve werkzaamheden en fiscale aangiften verzorgen. Tevens kunnen wij door onze rapportages de ondernemer verder begeleiden en adviseren.

De ondernemer die op administratief gebied zelf de zaken graag wil regelen, kunnen wij waar nodig ondersteunen. Daarin denken wij met u mee.

Wij voeren onze werkzaamheden op een heldere en transparante wijze uit. Wij bespreken vooraf duidelijk de rol die wij hebben ten opzichte van u als klant. Daarnaast mag u van ons een onafhankelijke rol verwachten waarin wij u proactief adviseren. Een eerlijk verhaal. De helderheid en transparantie willen we verder uitstralen door de manier waarop onze verslagen en rapportages zijn opgebouwd en geanalyseerd en naar behoefte aan u worden toegelicht.

Door op deze wijze met u samen te werken, hopen wij van toegevoegde waarde voor u en/of uw onderneming te zijn.

Het is helder en duidelijk.
Wij zijn er voor u!

Klachtenregeling

Contact

Drachten Althof Accountants
Berglaan 64
9203 EJ Drachten
0512 - 33 41 50
Stiens Althof Accountants
Wylpstrjitte 2
9051 AX Stiens
0512 - 33 41 59
Assen Althof Accountants
Afrikaweg 49
9407 TP Assen
0592 - 87 00 12
06 - 53 265 115
Postbus Althof Accountants
Postbus 474
9200 AL Drachten

Volg ons op Facebook